Wyszukiwarka
189,00 zł
189,00 zł
189,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Zwroty i reklamacje
Konsument ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Do przesyłki z towarem należy dołączyć dowód zakupu (oryginał paragonu fiskalnego) oraz, o ile nie zostało wcześniej złożone, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Przykładowe odstąpienie od umowy:
Reklamacje:
-
Sprzedający odpowiada wobec Klienta jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
-
Reklamację można złożyć składając oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem e-mail:sklep@ochbabycafe.pl. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko zgłaszającego, adres do korespondencji, datę zawarcia umowy sprzedaży, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia oraz informację, czy zakup został dokonany w związku z działalnością gospodarczą Klienta. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy na jego koszt reklamowany towar oraz dowód jego zakupu.
-
Pisemne reklamacje należy składać na adres: Och Baby Cafe ,Arkas sp. z o.o. ul. Kuziennicza 4, 59-400 Jawor.
-
Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej złożenia, w taki sposób, w jaki została złożona reklamacja. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
-
Szczegółowe uprawnienia Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi regulują przepisy ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121)
- Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców